biokväll

yes, rubriken säger allt som ska hända i dag. Det blir myskväll i bio salongen med Gustav, Johanna och Anton :) ska kolla på något jag aldrig trodde jag skulle se (a) det blir såklart harry potter. Jag har inte sätt en enda :o men vad gör man inte för vännerna? :)
i morse vaknade jag av telefonen igen, såklart min fiskpinne! Så stack hem till henne och där åt jag mat och passade emma och oliver. Sen det blev boka biljetter och snart ska jag träna :) härlig träning och vädret gillas. Både soligt och regnigt. Perfekt för mig (a) sen snabbt hem och duscha och sånt sem buss till stan. Äntligen träffa A <3
nej nu är top model snart slut som jag sitter och små kollar på och jag måste packa och sen träning!
i morgon är det jobb i malmö och sen hoppas jag få träffa efterlängtade tåbe <3
ha en fin torsdag kväll. Pusspuss Malinito


Kommentarer
Postat av: ellan

Vaa?? :O ska ni se harry potter?

2009-08-13 @ 18:23:41
URL: http://peelllaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0