dagens film

god kväll, slapp dag i dag. Blev sola och sen träna :) och nu har jag precis pratat i telefon med gustav och filip :)
och smsat med Milla. härligt folk det och vänner är på i bargrunden :)
nu sitter jag vid datan och ska lägga upp lite musik på bloggen som drogar ner mig :)
men först ska jag nog rekomendera en film :) min favorit film faktist (a)


She´s the man och den handlar såklart om fotboll. Och ni ska absolut inte tro att det "bara" är en fotbolls film där personer springer runt och jagar en dum fotboll. Ingen av dem som är med i filmen kan egentligen spela fotboll. Och absolut inte tjejen i det hela. ;) det är lite kul faktiskt.
Rekomendera filmen till folk som älskar att skratta, för man kan inte sluta skratta åt filmen :) och sen finns det även väldigt snygga killar i filmen - gott exempel är channing tatum :) oh herre gud så snygg han är i denna filmen!
Plus måste ju vara att eftersom det är fotboll och man blir varm så tar killarna av sig :) sexigt värre.
Dubbelplus för er som gillar fotboll, ni kommer älska den med andra ord!
och ni behöver absolut inte gilla foboll för att se den, Johanna såg den för första gången i går och hon älskar filmen men hatar fotboll :)
Så se den och njut för fan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0