frågedax

När man inte har något att göra så gör man detta eller sover! (y) / ghia :D den var sjukt bra fan! haha

143 frågor


Fyra frågor om förhållanden
är du singel? -  aa
tror du på kärlek vid första ögonkastet? -  nej, tror inte på kärlek bara på stark vänskap
har du varit kär i någon? -  ja
är du kär just nu?  nej

 Tio frågor om dig själv
fullständigt namn? - Malin Kristina Johanna Rindvik
när fyller du år? - 18 januari
piercingar -  öron
vad har du på dig just nu? - Shorts och linne
villken årstid är bäst? - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - ligga kvar i sängen när man endå är vaken, oh yeah det gör hela min dag!
vad är du bra på? - att lyssna och skratta
vem älskar du mest på denna  jorden? - fotbollen och kusin
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - jag sover med alla

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - ingen
vem är den roligaste av dina vänner? - alla på sina egna sätt
vem är snyggast av dina vänner? - allihopa
vem är mest partyprisse? - jag såklart
vem är den du helst har filmkväll med? -  tåbe, fast han väljer fel filmer men har bäst humor :)
vem av dina vänner är mest "evil"? - den personen vet det
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - ingen

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? nej, bara mamma
vem är farligast i din familj? - tvn
vem ser roligast ut i din familj? - syster för hon är blond
vem är coolast? - bror :)
har ni något husdjur? - nej
vem har du mest gemensamt med? -  jag är helt unik
vem sover du oftast med? - med syster
roligaste kvällen med familjemedlem? - finns sånt?

10 frågor om idag
vad har du gjort? - jobbat i åhus och spelar match
har du varit glad idag? - nej, helt okej humör
har du varit ledsen idag? - ja
har du gjort något bra idag? - jag gjorde mål på matchen, snyggaste lätt!
vad ska du göra nu? -  kolla på oc
har du gjort något dåligt idag? - jag gör alltid misstag
vad har du ätit idag? - kebab och macka
har du duchat idag? - yes
är du trött nu? - lite
vad händer imorgon? - inget bestämt, träffa westergren kanske och sen träna

SKOLAN
Går du i skolan? - ska börja första ring
Har du varit i skolan idag? - nej, det är lov som tur är

ANNAT
Hur mår du just nu? - inget vidare själv då?
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - jaja för fan
Har du piercat dig? - själv, ja för fan ;) nej men öronen ja

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? -  gustav
Vem ringde du senast? - westergren
Vem sms:a till dig senast? -  macke
Vem sms:a du till senast? -  macke

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - nej bara varm, ska sätta på fläkten nu fan :D
Vad är klockan nu just nu? - 23.07
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - youtube, blogg och google och malinrindvik.blogg.se :D

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma? -  halvtimme sen
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - någon timme

SPORT
Går du på någon sport? -  fotboll <3
I så fall, vilken/vilka?  FOOOTBOLLL <3
Trivs du med den sporten? det är det bästa som hänt mig <3
Tycker du att den sporten är rolig? om den är, den gör mig hel
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? mer än glad

ÖVRIGT
Gillar du punk? - jadå
Har du sminkat dig idag? - bara mascara
Isåfall, vad för smink?  mascara
Vad har du på dig för trosor just nu? - orange boxer
Hur ser dem ut? - hur tror du sånna ser ut?
Vad har du för bh/topp på dig just nu? -  svart spets
Hur ser den ut? som din gör?!?

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - jaa
I så fall, vilken låt för tillfället? - aaron rothe - so hard to leave
Vad gillar du för musik? - allting

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen?  aa
Har du fler än 3 jeans? - aa
Har du fler än 5 tröjor? - aa
har du en svart bh/topp?- aa

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du Wax? - ibland
Använder du ögonskugga? - när jag orkar
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? - alltid, min drog
Andänder du mousse? - ja
Använder du deodorant?  ja
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - nej
Använder du brunkräm? - ja
Använder du rouge? -  ja
Noppar du ögonbrynen? - när jag pallar, tycker om mina de är inte som alla andra
Uppsatt hår eller hängande? - beror på vilken hårdag jag har
Duschar du varje dag? - ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - verkligen inte, det är fjoll :D skoja

Är du kär just nu? - nej
Har du kysst någon idag? - ja
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna?  - ja
Har du ett förhållande? -  nej
går gränsen vid otrohet? -  sex
Har du varit otrogen och om ja, varför? - ja för att jag och killen hade något speciellt tillammans
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? -  ja
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? - det är privat
Är du romantisk? - när jag orkar
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?  - ja när jag var yngre
Är du svårflörtad? - nej inte så mycket, folk tål inte min attityd bara
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän?  a..
Har du lekt med någons känslor? - ja
Hur länge var ditt kortaste? - en dag med macke :D men vi skojja bara om det :D
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?-  jag trivs bra som nu
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej
Är du en bra pojk/flickvän? - fråga
Vem sov du senast bredvid ? - syster
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?  m
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK- ...
När fick du din första kyss? - det minns jag knappt :o
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - det var 1992 iaf
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha, ofta
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? -  ja, fotbollen <3
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? -  dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - vara sig själv helt enkelt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0