fredag är härligt

hejhej :) jag mår toppen och jag fattar inte varför jag inte mått såhär innan. Det enda som saknas är egentligen Robin, som är i Bromölla. Saknar dig redan din prick <3 och såklart uddevalla ( kusin du är första jag tänker på) det är bara 2 år sen flyttar jag dit :) livet leker med mig verkligen.
I går var det en fantastisk kvälled Gustav, Johanna och Anton. Vi kollade på bio och sen gick vi hem till öllsjö. Jag ocg johanna dansade oss runt :) det blev en perfekt kväll <3
väcktes av mamma klockan halv 6 och åkte och hämtade Emely och sen bar det av till Malmö. Jobbade där till fyra och sen åkte vi hem och tog en snabb dusch och sen bar det av till åsum och kollade på herrarna :) tåbe kom sedan och där satt vi och myste med en filt och Emelys kassa humor :) men dejting rasmus var alltid med eller hur Emely? ;) haha.
Sen hem och gick över till bästa johanna :) <3 vi gick en runda med hunden och skrattade åt kassa skämt. TurkTobbe? MongoMalin eller JointJohanna ;)
Sen gick tåbe och jag hem till mig och myste med film som vi alltid gör :) söndag blir det mys igen, du vet vad du lovat tåbe :D
i morgon blir det efterlängtad lördag med bästa vän <3
nu ska jag sova jävligt mycket, trött som fan!
Hoppas på bästa helgen, b <3
pusspuss Malino

nästa helg kommer oma <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Emely

HAHA Malin, dejting Rasmus är alltid med ;) By the way så ringde han mig idag. Bara för att fråga hur det gick för Åsum i fredags :/.

2009-08-17 @ 20:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0