jag har problem

och det problemet är att jag gråter varenda gång jag ser oc nu för tiden.
vid sista avsnittet av varje säsong gråter man, kollar om och om igen och gråter vidare.
Det är precis som om de vill att man ska gråta sig själv till sömns när man tittar på det.
Jag hatade första säsongens sista avsnitt för då grät man en stund och sen var jag så tvungen att åka till stan och köpa tvåan.
När tvåans sista avsnitt kom blev jag mest chockad och sprang hem till Sandgren och hämtade tredje.
Men när tredje kom, ingenting kan slå det. Jag kollade på det om och om igen och ville inte ha fjärde säsongen.
Det var de sista tårarna för oc.
Här har ni snuttar av sista avsnittet när Marissa dör;


till sist kommer en låt jag tyckte var riktigt fin, hittade den när jag sökte på Johnny och Marissa, så söta :)
Någon med samma problem? värsta ilandsproblemet (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0