myskväll

hej bloggen här i natt :)
jag sitter med musik i ören och that´s 70s show på tvn :) det gillas!
tåbe stack hem för en timme sen, riktigt mysigt hade vi.
åt middag på kristianstad pizzeria och sen hem till mig och kollade på film :)
my best friends´s girl - kanon film. rekomendera!
sen lyssnade vi lite på disney musik :)
åh den gör mig så glad!
det är en hemlighet som jag har - jag älskar disney och allt som har med det att göra, både svenska-engelska :)
var bara tvungen att lägga upp några låtar som jag alltid älska :)


(sista klippet, spela fram till 0.45)
dessa tre var mina första filmer jag såg som liten :)
nej nu ska jag snart nana kudden, i morgon är det vännerdags och sen träning på kvällen!
god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0