nattinlägg

det gillas alltid av mig som är liten natt människa.
Satt precis och läste på millas blogg om alla minnen vi skapat tillsammans. Hur många minnen jag har skapat med er. Vet att ni har varit vänner länge och sen kom jag in och då sätts allting på bild. För en bild säger mer än tusen ord liksom! Men vill bara tacka er som gjort mitt liv värt det att leva :) Jag har aldrig hållit ihop med några mer än bara några år. Men jag känner en känsla av att jag kommer det med vissa av er. Jag behöver bara tänka igenom.
Nu sitter jag och smsar med baby och vill han ska vara här och kollar på that´s 70s show såklart. Kändes lite tomt i går utan den när oc tog över. Men nu är det slut med det, tillbaka till michael kelso :D haha!
nu ska det bara läggas upp en av min och johannas favoriter när det gäller fester och jag vill bara dansa när jag hör den;


i morgon är det tjejdag med flickorna, vi behöver det. För er som läser min blogg glöm inte pengar till pizza :) vi ses kl 13.00
sen på kvällen vill jag åka till vinslöv och träffa baby, men jag måste träna mina småungar och senare på kvällen har jag lovat att träna med efterlängtade nicke picke. <3333 som han saknas nu alltså!
på fredag är det jobb!
ha det fint, pussar på kind från Malino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0