sista delen

hej bloggen och alla nattläsare. Jag har en beskännelse:
Efter detta inlägget ska jag läga ner bloggen en stund. Men bara med min vardag, jag kommer bara skriva mina texter och lägga upp någon bild för att visa minnen liksom. Och självklart skriva vidare i min egna kategori; det ska vara kul att spela fotboll. LÄS OCH TYCK!
  Men nu kommer det sista vardags snacket; helgen började verkligen bra med en mysdag med tåbe och jobb i malmö. Morgonen därefter blev jag väckt av johanna och hennes syskon som kom och hämtade mig för att åka och shoppa :) packade min väska och åkte till Willys och sen hem till Johanna igen. Duschade och fixade till oss och sen kom Gusten. Sen åkte jag och hämtade Anton på tågstationen. Det roligaste var nog det samtalet jag hade med ett par killar där;
två killar kör moppe och ställer sig brevid mig (med johannas moppe) de säger; fan va sexig du var då.
jag: tackar tackar jag vet.
ena killen: men vi gillar inte din moppe
andra killen: nej boutian(stavning) det är mobbat märke
jag: okej och jag ska bry mig för att?
ena killen: för att du är snygg och ska hänga med oss, vi kör moppe tillsammas.
jag: ja visst jag ska fråga den jag stulit moppen ifrån och juste där går min pojkvän. Vi ses!
killarna kör iväg fort som fan.
HAHA, riktigt dissade blev dem :) de var nog 14 bast eller nått, gulligt :)
Sen var vi hemma hos Johanna och där började jag och johanna fixa middagen och sen kom andersson :)
blev en riktigt mysig kväll med mycket mys, mat, dricka musik och såklart hårsprey :D
jag och andersson fick sen damp så vi cykla hem till honom och sen flörta vi med några killar vid skolan och sen åkte vi hem till filip, pratade med fredde och efter typ 10 min fattar vi att filip inte är hemma. Så sticker till krille och kollar vart filip är. Vilken diskution vi hade med krilles bröder :o filip din pojkvän är här :D haha!
När vi kom tillbaka till Johanna började snacket och det slutade som det alltid gör när jag är med. Men men, allting är löst nu iaf och jag måste bara tacka Johanna för att hon alltid ställer upp för mig. Och plus till din mamma som har blivit min lilla extra mamma nu också. (a) tack för ni finns :) älskar er <3
Nej nu ska jag sova och sen ska jag äta frukost hos johanna i morgon, blir pannkakor :) mums!
tisdag börjar skolan och mitt nya liv. Hoppas ni har njutit av att höra min vardag :) nu blir det bara "seriösa" inlägg (a) ska försöka med det iaf :)
God natt alla sötnosar :) glöm inte att ingen av er är dålig. Ni är fina på era egna sätt!
Pojkar, vänner och allting kommer och går som bussar. Det kommer fler vart tioende minut och de bästa är att det är inte alltid samma. Vissa är gula också :) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0