soltimme!

god morgon bloggen.
kvällen blev inte som man tänkt sig, för typ ingen kom som vanligt. Här med gör jag ett avtal att aldrig fixa mer grejer för folk när jag inte får något tillbaka! jag var tvungen att säga det. För ibland blir man sur :o men men. Jag är inte sur längre, för det slutade bra i går iaf.
jag, johanna, robin och madde käkade på oceans city :) det var riktigt gott. Och gott snack också. <3
sen träffa jag lotta en stund :) saknat henne som fan! <3
sen åkte vi till skolan och träffade robin och fixa lite grejs :) och träffa även hans nya tjej tror jag ;) haha! stackars tjej :D nej skämt och sido :D
sen gick jag och johanna hem. Och sen hamnade jag tillslut i johannas säng och somnade där efter några filmer och lite godnattkramar av hennes lillasyster emma :)
igår kl 4 åkte tåbe till gran canaria, den bitchen :/ jag ville också med ju. Får inte träffa han på en vecka nu :( saknar dig redan!
nu ska jag ta och sola en stund, riktigt gött väder :) dax för ny musik också snart tycker jag.
träning på kvällen :) fan vad det gillas!
tycker även att anton ska få sin mobil snart! jag saknar honom och måste prata med honom om lördag! ser du detta, call me :D <3
dags för solstolen.
puss

jag på julen 2007, det var ett tag sen sist kusin. I år igen <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0