tips och tricks

här i natten känner jag mig tvungen att tipsa om ett superduper kit :)

Först ut har vi Neutrogena visibly clear som är en scrub kräm du använder dag och natt för att rengöra ansiktet från bakterier vi sprider i ansiktet via smink t.ex. Denna scruben är perfekt för personer med finnig och fet hy. Jag har haft mycket problem med finnar i ansiktet som de flesta tonåringar (som började med smink tidigt) och jag avgudar denna produkten. Efterkänslan är helt fantastisk. Har använt den i nästan två veckor och jag ser redan resultat, mina ärr från finnarna kommer inte gå bort. Men de stora och svarta går bort :) är super glad över denna produkten! kostar runt 65 kroner och uppåt på åhléns :) köp köp köp!

Tyvärr hjälper det inte att bara scruba ansiktet för då blir det tillslut torrt. Du måste ha en återfuktare och där har jag hittat den perfekta för min feta hy. Den heter Lumene Arctic Aqua och är underbar tycker jag! Du kan använda den dag som natt efter att du rengjort huden. Den håller i sig i 24 h och den gör att huden inte ser så oljig ut. och den är expert för hud med mycket finnar och fet hy. Pluset med denna produkten är att man kan använda den under smink som gör att sminket inte går in lika mycket i huden. Perfekt liksom? Minuset är priset som ligger på 155:- men det är värt det, det kan jag lova er. För har aldrig känt så fräsh i min hud innan tack vare dessa produkterna. Köp Köp säger jag bara, och denna produkten finns också på åhléns :)

Där kom lite tips och tricks :) hoppas det hjälper er som det gjort för mig!
puss

Kommentarer
Postat av: sara

haha, det är den stora risken att läsa min blogg ;) jag kan inte hålla hemligheter! :D

2009-08-12 @ 23:12:42
URL: http://wettlestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0