måndag

Nu är pluggandet äntligen klart! nu blir det bara plugga lite historia för att repetera.
Hade min första Datakunskap i dag, riktigt rolig faktiskt (när man kommit in i det och har musikmaskinen med sig)
Jobbiga är bara att vi har inlämning snart och bara en lektion kvar och jag är typ halvvägs kanske inte ens det. Får ta med mig usb:et och hoppas att det kan funka att jobba lite hemma (a) annars blir det tajt.
Skulle bara meddela att det blev sjukgymnasten i dag och hon kom med dåliga beslut, det lutar mot att det är främre korsbandet. Men det blir att ringa Mats Nylander och åka till Hässleholm och han kan nog säga vad det kan vara. Annars får ortopeden säga det på måndag. Väntar inte med spänning .. det gör ont som fan just nu.
Nu ska jag ta en frukt och kolla klart på sverige-england damerna och sen ska jag nog gå och lägga mig för jag är sjukt trött på grund av medecinen(som det visade sig att jag inte kan ha i skolan då det förstör mitt tänkade? say what liksom? :o så nu får jag sluta med dem.) Längsta dagen i morgon också och bara massa läxor.
Hoppas på en lugn vecka och inga dåliga beslut.
Den 8:e dagen med kryckor och de får inte släppas! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0