tisdag

Godmorgon mina fjöntar :)
Hur mår ni idag? Hoppas ni mår toppen för det gör fan i mig jag :). Även om det är lite ångest över att det är exakt en vecka till skolan börjar. Men i detta läget gör det faktiskt inte så mycket. För i morse vaknade jag av att telefonen plingade till och där kom ett sms ifrån A <3 Och genast blev hela min dag bättre :) ringde Madde en stund och bestämde morgondagen.
Gårdagen blev riktigt bra :) Jag åkte till skolan och mötte Robin och sen helt utan anledning efter mycket snack så kom Johanna och Gusten, pratade med dem och sen åkte vi till willys och handlade dricka och chips :) satte oss på vilan och bara umgicks. Kunde inte slutat bättre, jo för gusten och johanna såklart (a) att jag inte spelade in er!
Och nu funderar jag på vad jag ska laga för mat. Blir något med pasta eftersom det är match i kväll mot Osby. Måste vinna tjejer! Serieledarna också, det kommer inte bli lätt det. Sandra kommer snart hit och vi ska ladda inför matchen med lite tv och vila benen såklart ;)
I morgon blir det nog tjejdag om Madde och jag får bestämma, sms kommer skickas var beredda med telefonerna (a) Och om inte det blir av så är jag med Lotta eller Anton, jag vet inte vem jag har bestämt med :o haha!
På kvällen ska jag nog träna på gymmet, var ett tag sen sist. Vi får helt enkelt ta dagen som den kommer.
Ha en underbardag! nu är det dags för mat tid.
PS I MORGON KOMMER TÅBE HEM, och han kommer säkett vara neger :o jag som kämpat! <3

Vi avslutar med en bild som säger mig en hel del. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0