måndag

hejhej, dagen har varit br än så länge.
åkte till stan med westergren och där inne träffade jag tjejerna och pratade med dem en stund.
Sen träffade westergren några tjejer, så madde och jag gick på stan en stund och sen käka vi på subway.
nu ska jag nog ut en runda och sen kanske träffa johanna i kväll.
om två dagar kommer tåbe hem, äntligen <3 måste verkligen prata med honom.
och jag tycker att det gått en vecka nu :o så anton borde ha sin telefon nu! hör av dig om du ser detta.
jag är helt förälskad i mitt nya armband :)

detta fast i silver och lite större kedjor, vad tycks? :) i love it. kostar 69 kroner på accent.
nej nu ska jag ut med robin :) ha det bäst! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0