fredags mys

Hejhej :)
allting bra med er? Hoppas det iaf, för här är det helt okej. Jag mår inte helt hundra pågrund av M, ursäktar mycket för det!
idag har man i alle fall varit med Milla hela dagen, efter några samtal av johanna där innan :)
Vi satt ute och pratade och solade, mysigt och jag har äntlgen fått färg :)
sen åkte vi till åhus och tog en glass med mami och syste och där träffade man gott folk :)
sen snabbt in i en dusch och sen egav vi oss till fotbollen :)
åsums herrar mötte kristianstads bois. De vann med 5-3 och det var inte så rolig match. Men alltid roligt folk där :)
i morgon ska jag jobba i åhus, fick jobb idag. Så ska nog åka med Emely och Ida. Får se vad som händer i morgon.
ska jobba till sex och sen är det fest i köpinge hos Carro. Så blir inget bloggande i morgon.
Sover hos Johanna på kvällen :)
på söndag är det match mot köpinge!
vi hörs efter helgen.
hopas ni får en trevlig fredagkväll, själv ska jag kolla på film eller något :)
men först ut med robin och olle tror jag.
ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0