vi som älskar disney, klappar nu!

god kväll, eller ja kväll är det inte men eftermiddag :)
det känns som klockan är 4 och jag borde vara jätte stressad då (a) men nu har jag turen att den bara är 3 :D
i morse vaknade jag bredvid fiskpinnen och robin ;) vi satte oss ute en stund och solade.
sen gick vi en runda och sen stack de hem :) natten blev lång så vi var hyfsat trötta.
vi lyssnade på disney musik hela tiden. sjöng med och dansade ffs ;)
det var skönt att äntligen vara med er :)
i kväll ska tjejerna iväg på en överaskning med mig som jag bestämt :) man tror alla redan fattat vad det blir (a)
så jag ska väl fixa till mig snart och sen vänta på johanna ska komma och sen hämtar vi andersson :)
kommer bli en jättmysig kväll :) saknat tjejerna !
i morgon ska jag träffa lotta :) <3 och sen träning.
lördag är det fest också. Yes <3

älskar denna bilden <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0