vilken underbar resa <3

hejhej bloggen. Det var ett bra tag sen jag skrev. Känns skönt att komma tillbaka till k-stad igen. Men kommer sakna uddevalla som fan <3
Har varit där i 1 månad nu ungefär. Och måste bara säga tack till alla jag varit med där. Ni är underbara <3

det har bland annat blivit mycket bilkörning med kusin <3
sist vi körde så såg vi 4 älgar och 2 hjortar. Det är respekt!
och jag fick inga kärringastop. Det går framåt.

sen fick det även bli massa inköp på bland annat ullared och torp :)
gillar speciellt denna klänningen, så typiskt mig är den :)

och massa dagar spenderades i denna tröjan :)
kusins klasströja är så snygg ju :) visst Milla?

det blev även en resa till fina gamla ullevi :) [gamlanyaullevi]
den har blivit mycket fin sen senast jag var där och tittade.
det var göteborg vs trelleborg som spelade. och såklart vann äglarna kusin måste ju vara glad :D

liseberg med kusin, mami, sis, håkan och lillkusin :)
jag hittade mitt ställe; b&j kiosken :) mums!

sen åkte man hem, underbara och vackra borås!
bara av att titta på den här bilden får mig att sakna elfsborg och borås arena.
stämningen, musiken, skratten och glädjen.
jag älskar att vara där och matchen blev riktigt bra också.
elfsborg vann med 3-1 :) denni avdic vilket byte :) <3

sista veckan bar det av till grundsund. Jag ska skaffa mig en sommarstuga där!
Det är så jävla fint att man inte kan sluta vara där.
Min morbor bor där under sommaren med två av mina kusiner :)
åkte båt, solade och myste :) jag älskar livet under den tiden <3
  
första bilden: simon, julia och sis. Andra bilden: helena, mami och morbor och sista bilden: bästa kusin :) <3

sista bilden är på huset i uddevalla och jag kan bara avsluta denna underbara resa med att säga:
det finns ställen du kan kalla hemma, men det finns bara en plats där du hör hemma <3
UDDEVALLA ÄR KÄRLEK FÖR MIG!

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, tröjan var väldigt fin ;)

2009-08-02 @ 23:24:13
URL: http://millaismyname.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0