8 december - 10 dagar och 1 månad tills jag fyller år

haha, jag höll på att skriva mediaproduktion just nu men jag har faktiskt estetisk verksamghet. Och nu undrar ni säkert skillnaden? Ingen faktiskt, förutom att när det är mediaproduktion så är det torsdag och snart helg. Och idag är det bara tisdag. Funderar på vilken konstnär jag ska hitta information om. Jag gör nog samhäll istället även om båda arbetena ska vara inne nästa vecka. Sista veckan då, åh så mycket att göra och så lite tid. Men jag ska nog hinna klart och sedan blir det lång resa till uddevalla och fira jul där. Sista julklapparna ska fixas på torsdag på Väla med Ghia och Tåbe. Härligt.
Senare idag ska jag träna på gymmet en kort stund får se om jag hinner träffa Nicke och sedan blir det att plugga hela kvällen! Får se om jag hinner klämma in lite fotboll (det behövs faktiskt) det är ju united mot wolfburg på 6:an - Ja det kan bli en bra match och lite vilan mot pluggandet :)
Ha en bra tisdag! det är ju snart helg kan man säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0