jullov om en vecka = uddevalla

Halluu mina vänner :) fint väder ute? nej inte direkt. Men vaknade av att solen lyste in i lottas fönster, åh så härligt att få sova, synd bra det blev så tidigt. Men blev god frukost och sedan bar det av till stan och och sedan hem. Och nu sitte jag här och ska snart in cykla lite på motioncyklen och sedan blir det en varm dusch och sedan kommer johanna hit eller så går jag bort till henne. i får se vilka vi umgås med :)
gårdagen blev jättebra, jag och lotta var te på stan och fota (bilder kommer senare) och sedan blev det idol och godis!
plugga och träningar i morgon! sista träningen med småkillarna och wätjejerna. Oj nu måste jag sms alla för det hade jag glömt. Ha en fin helg och nu är det bara en vecka kvar sedan jullov. Udeevalla snart. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0