lördag och snart uddevalla

igår blev det mys med robin och johanna, närmaste juste!
film och pizza (ja jag har ätit det nu och jag skiter i min kost) Skämt och sido jag har bara unnat mig något gott :) idag har jag hållit en strikt diet och bara 2 godisbitar (det kommer nog fler, max 3)
fick ryck och vaknade vid nio tiden i morse och åkte och tränade på xercise och jävlar vad skönt det kändes.
Sedan kom pappas släktingar och vi firade farmor här.
i morgon måste jag göra några saker:
- ge ghia sin julklapp
- låna hem engelska bok

- packa
- lägga över nya låtar på mobilen
- sluta tjata att jag är hungrig
check
 - träffa johanna och Ellan :)
och så ska man såklart hinna med att titta på fotboll i alliansen och städa.
nu ska jag kolla på film med mami och syster. Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: ellan

Tycker du jag och johanna kan träffas :)

2009-12-20 @ 13:31:43
URL: http://peelllann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0