någon som vill ha snö?

god kväll kära läsare och anda som kommit fel. Juste alla läser faktiskt inte min blogg förjag skriver intressanta grejer. Vissa känner bara för att läs min blogg för jag brukar skriva skit, men den tiden är över. Jag har vuxit upp om man jämför med andra. Juste, här i uddevalla är allting toppen. Ibland. Några dagar. I dag. Ja ni förstår vad jag menar. Julen har varit bra, fick vad jag ville och jag är nöjd. Stolt ägare av alla that´s 70s show boxarna, åh det är ni lite avensjuka på. Jag sitter hos kusin och ska ta och ringa johanna nu. I morse blev det torp och sedan bio med småkusinerna. I morgon är det torp igen och jag mår toppen med min sallad! jag skrev precis musm?
snö finns där gott om här, har aldrig varit med om såhär mycket snö. För första gången vill jag tillbaka till kalla äckliga skåne. För jag hatar snö :(
(Bara för att mami läser min blogg så mami SLUTA SMITTA MIG JAG VILL INTE BLI SJUK. Tack för mig, juste ha så trevligt på bion med systrana blonda.)

helt meningslöst blogginlägg, men ni måste ju veta om jag lever här i snön. Snö kan köpas i uddevalla. Någon?

veckans roligaste:
tomten: god jul simon önskar pappa, mamma och simon?
simon: har jag gett mig själv en julklapp?

eller denna:

syster: emil skrev att det hade gått en tomte utanför erat hus.
susann: jaha, vad trevligt. Var det malle?
håkan himlar med ögonen. och alla skrattar
susann: vaddå? var det inte malle?
håkan: är du blond som alla säger?
susann kollar konstigt på sin man och säger: vem var det då? Malle?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0