sista dagen i kristianstad

i morgon blir det lång resa - från kristianstad til malmö till helsingborg och på tisdag blir det helsingborg - gekås - uddevalla (för mycket att göra och för lite tid vet ni)
avslutning  morgon med sis och sedan shoppa i malmö och sen till helsingborg och sova där. Dagen efter bär det av till ullared och hamnar tillslut trötta och slitna i uddevalla.
jag är sjukt trött i dag och har hunnit med allt på min lista (lite till att packa bara)
senare kommer johanna hit och vi ska umgås, kanske hos ellan eller helt enkelt bara med ellan. Jag tycker dock det för jag saknar henne väldigt mycket. Ska nog kolla på film som johanna fick i julklapp av moua .
alliansen i morse också, aldrig känt sådant sug av att spela innan. Nu vill jag opereras och nu vill jag tillbaka.

paradise hotel i kväll med och därför önskar jag alla god jul eftersom jag nog inte hinner skriva mer .
Hoppas ni får många julkappar och massa mat (för det får inte jag, nana)

Kommentarer
Postat av: ellan

Önskar att jag hade kunnat komma, men hade bara kunnat vara tills typ 8 :( vå måste ses så fort du kommer hem... <333

2009-12-20 @ 19:25:36
URL: http://ee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0