sporten i bakgrunden såklart!

Det blev en bra lördag, först shopping med mami och syster. Inte mycket köpt men hitta några julklappar till mina vänner. Hoppas du bli nöjd fiskpinne. Som jag kämpade med din. Haha!
Sedan blev det hem och in i duschen och fiskpinnen kom och vi började prata och sminka oss. Blev bio i går som sagt och Filip och Gustav sällskappade oss. New moon är sed och mina tankar är att jag har aldrig läst böckerna. Men jag blev lite förvånad av andra flmen. Ettan var bara tråkig och jag letade såklart fel i tvåan också. Hitta några stycken, men ska inte avsläja dem för er som inte sätt den. Nej ni får allt lägga pengar på den. (Jag önkar att jag väntat till dvd kom.) Pluset i filmen är bara Jacob. Varför finns bara sådana killar i filmer?
Idag har det inte hänt mycket, träning med småkillarna i morse och Fikspinne och älsklingen kom för en stund sen och vi snackade om alla gamla minnen. Men nu sitter man här i morgonrock och ska snart lägga på ansiktsmask och lite film på kanten. Vad sägs om That´s 70s show? Ja det är så en söndag ska vara.
Ha en fortsatt bra söndag. <3

(såg pecis zlatans mål när barcelona vann mot deprotivo med 3-1 och det ser bra ut för barca )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0