vad ser du där? ett trääääd!

skola till halv 1 i dag och sedan blev det lunch med Ghia :)
sedan till sjukgymasten och sedan tillbaka till stan och köpte julklappar.
Japp, det blev ett par där. Mami fick en och även papi och Ghia.
ska bara köpa tre-fyra till. Och jag har ändå pengar kvar till "fun"
tåbe kom hit vid sju tiden som sagt, lite chockad. Men det blev mys ändå!
idol och datorerna i sovrummet - yeeees!
i morgon blir det bio med fiskpinne, filip och gustav :) yes nu ska malin se neew moon. Jag sa ju att jag skulle se den 2-3 veckor efter premiären! äkta fan alltså. Haha
nu har tåbe fått mig att lyssna på massa glee låtar också, fan jag börjar älska dem (a)

men dags att sova nu! men först lite "träääääääd" björnbröder <3


julklappstips då: jag vill ha nyaaaa convers! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0