vi är inne på december :)

ingen snö och julstakarna står i fönstrena. Tror ni detta kommer bli en bra jul?
utan snö vet jag då inte. Men hoppas den kommit till uddevalla. Kusin har lovat han ska ringa och säga till så jag kan plocka ner termobyxorna :D det ska bli snöbollskrig på högnivå hela jullovet :)
20 eller 21 december - 30 december = jul i uddevalla och det är så det ska vara!

idag har nog varit den konstigaste dagen på länge ;)
jag och ghia har varit hela höga och glömt allting. Glömde nycklarna i tivoliparken och ghia glömde pärmen i skolan. Bästa idag var såklart när ghia och jag står och tittar på varandra i datorsalen.
malin letar förgäves i väskan: var fan är mina nycklar?
ghia som läser en tidining: mrh ..
malin: men ghia var fan är dem?
ghia: mrrh?
malin tar tag i ghia: GHIA!
ghia: vah? vah?
malin: ghia, vi glömde dem i tivoliparken.
ghia: nej det gjorde vi inte?
malin: okej. Nej dem är här tror jag.
ghia: MALIN! jag glömde dina nycklar i tivoliparken
ghia och malin: HAHAHAHAHA

Dags för fysträning i kväll och fan vilken träningsvärk jag har :) den ska äntligen bort eller så blir det värre :)
what ever? bra som fan ändå. Men först bli det lite plugg på idrott och hälsa och svenska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0