1 juli

en ny månad, en ny dag, nya möjligheter och nya skratt sägs det.
nej detta dagen är fan i mig inte bra. det har gått så fel som det bara kan bli.
så nu är det inte långt kvar. Tar hand om syster de närmaste dagarna eftersom hon är i chock.
måste lugna ner henne liksom. Så blir nog att jag bara skriver sad texter eftersom jag inte är på humör för att skriva om mitt liv som det är nu.
blir stan med syster i morgon och sen träna med picce och sen kanske bio med syster.
fredag kommer moster ner, riktigt skönt att träffa och prata med henne. <3
extra tack måste johanna, ellan och gustav ha som hjälpt mig i kväll när jag åkte hem till johanna.
pratar med picce nu, tack vännen du också <3
se yaa
pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0