3 juli

och kristianstad dagarna är i gång, jippi? NOOT!!
jag är nog den enda som hatar k-stad dagarna. jag är så trött på små fjortisar som spriger runt och super sig fulla där hela tiden varje kväll. Gott exempel idag faktist, även om jag inte var där var en kompis kompis där och hon var stupfull. Jag tyker det är bättre att bli full på privat ställe iaf, tänk bara vad som kan hända mitt inne i stan och man blir full. Fyfan vaddå många våldtäkter? kanske bara min åsikt men det är så jag känner.
10 poängare till fjordfestivalen i uddevalla :) där är inga småungar, bara normalt folk om man kan säga så. :)
dagen har varit slapp, världens träningsvärk i morse. Men den ska bort tänkte jag.
Så jag tog cyklen och cyklade runt typ hela kristianstad. Först skepparslöv - wä - åsum - hammar - stan - öllsjö :) kan säga att det tog tid men jävligt skönt var det och nu suger det gott i benen :)
halvvägs ångrar jag att jag inte tog med kameran. Vid hammarsjön ångrade jag det riktigt mycket. Så fina bilder det hade blivit :)
sen kom jag hem och det blev middag med några i åsum, som tack för jag serverat för dem för ett tag sen :)
och sen åkte jag till johanna och nu sitter jag här med världens huvudvärk och magont. Fyfan för sånt.
ska ta och sova nu. I morgon kommer moster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0