älskar kusten <3

Solen skiner idag igen, hallelujah säger jag!
idag skulle jag och kusin egentligen ner till gbg för att träffa milla och alex. Men hinner tyvärr inte och har inte fått mina pengar än. De kommer på lördag (och söndag ska dem spenderas i göteborg på fotboll istället)
Så tyvärr Milla om du läser detta men kan inte komma, ska ta och smsa dig nu <3
ut med båten idag med kusin, mamma, syster, lillkusin och håkan :D ska bada, fika, fiska och mysa vid kusten <3
på kvällen blir det grilla på ramseröd :) och sen blir det kanske bad också <3
bilder kommer senare när jag laddat upp och skaffat sladden.
jag vill ha tillbaka min kamera, göransson! inte för att du skulle läsa detta men ändå.
nu måste jag gå och fixa till mig, kusin kommer om några minuter.
ha det bäst!
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0