ashton kutcher maraton!

måste jag ha för fan, han är så jävla snygg som få ju!
och jävlar vilken bra skådespelare, en av mina favoriter efter will smith! mums <3
min favorit är såklart när man spelar kelso i that´s 70s show men hörreni ni får fan i mig inte missa
a lot like love (2005) , mums på han där! Utan tröja också och sjunger som .. aa döm själv :)
favorit klipp kommer här ifrån filmen:
 
jag kollar precis på detta klippet på min lilla tv i mitt rum också, kul info vetni :)
fler filmer med honom:
smekmånaden (2003) - sätt
the guradian (2006)  - sätt (en av de bästa)
what happens in vegas (2008) - sätt
guess who (2005)  - sätt
my boss´s daughter (2003) - sätt
dude, where´s my car? (2000) - sätt
L.A. Gigolo (2009)
Personal Effects (2008)
och såklart that´s 70s show (1998-2005) - stolt ägare av alla säsongerna!
filmmaraton någon? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0