Borås för en dag, vilket betyder underbart!

Hejhallå.

nu är det bara 3 dagar kvar i uddevalla. Kommer sakna uddevalla riktigt mycket.
sen bär det av till helsingborg för att åka på cup med laget :) hoppas på vi kommer bland de tre första!
i går var nog bästa dagen på länge.
Mami, sis, Kusin och jag åkte till mitt underbara hem :) BORÅS!
fan vad Malin trivdes där ska jag tala om :)
efter en lång bilresa, där jag tillbringade tiden med att kolla på Tysklands karta med kusinen. Vi kom på att vi nog varit överallt i Tyskland :)
sen blev det tid över att skriva på min långa text som jag håller på att skriva, ja milla den ska bli lång ser du!
när vi väl var framme gick vi till knalleland och kollade i affärerna där :) myspys!
sen så tog vi en fika och sen begav vi oss in på borås arena.
Fick äntligen en känsla av hem där :) det var underbart att sitta där och kolla ner på gräset och alla spelarna :)
och matchen vet vi alla hur den slutade; 3-1 till elfsborg :) och vilken rysare.
det skulle ta ungefär 79 min innan målet kom av inbytta Denni Avdic :D och andra målet gjordes av hans bilkompis; daniel nordmark :) tredje målet var bara en skam. självmål liksom (A)
sen begav vi oss till stig centers och åt där :)
och nu har jag bestämt vad jag ska göra på min 18års dag:
- bli guligan
- tatto; som jag ska ha på handleden och ska ha ett motiv av en fotboll och ett hjärta som är rött i bakgrunden och sen med en text där det står: Füssball
hoppas jag får göra den tidigare bara.
nu ska jag gå och sova för jag är sjukt trött eftersom jag blev väckt vid 9 tiden för jag skulle vara barnvakt.
tack för mig. Bilder kommer nästa måndag hoppas jag :)
puss ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0