det var nära slutet

men det ska aldrig ta slut för mig !

gårdagen:
johanna väckte mig som vanligt på morgonen och sen så kom hon hit och vi pratade lite :)
sen åkte vi till robin en stund och sen hem igen.
vi åt och packade och packade in oss i våra mopeder om man kan säga så ;)
sen så åkte vi och tränade med bästa picce, saknar dig redan <3
efter träningen åkte vi till ekenaben och tältade där med några stycken.
blev som vanligt för mycket dricka för mig, men är glad jag har johanna som stöttar mig :)
förlåt gumman, kan inte riktigt få in det som hänt än. Därför kan jag inte prata om det eller säga tack äns! förlåt <3
nu håller jag på att städa med syster, men var tvungen att ta en paus! jävla bakis man ska vara då!
tåbe kommer hit senare för att prata och lämna kläder och ikväll kommer loyz också hoppas jag :)
men först ska sisundme in till stan och köpa varsin subwaymacka och sen packar vi vidare!
nu är det fan jävligt nära :D nu åker vi till uddevalla <3
ikväll kommer jag blogga mer, få upp en sista text.
sen kommer jag vara osocial som fan. :)
men jag ska njuta av tiden som fan ska ni veta!
så ses vi den 3 augusti!
laddar inför eskilsminnecupen den 30 juli - 2 augusti.
fan nu är sis sur för jag inte hjälper till!
måste dra, ciao snyggingar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0