regning dag

hejhej, äntligen regnar det :) det är riktigt skönt att slippa solen för ett tag just nu.
för idag är det bara film och tv som gäller :) riktigt skönt!
aja, nu börjar den sista veckan i kristianstad då. Sen åker men till uddevalla på fredag och är där till 3 augusti :)
herregud vad lång tid jag blir borta, och kommer nog inte bli mycket bloggande heller för den delen,
i dag har man umgåtts med moster och mamma hela dagen :) myspys!
snart ska jag gå och titta på en ny säsong av that´s 70s show :D japp, jag har gjort det igen! skaffat den allra sista säsongen (a) fan vad härligt det ska bli!
sen sova en stund och sen fixa till sig och sticka på myskväll hos Milla med tjejerna :)
men först ska jag kolla klart på några avsnitt av paradise hotel, jag vet det är en dålig drog som jag har. Men jag lskar verkligen detprogramet :) har sätt alla avsnitten 20 gånger men kan inte sluta titta :D
pusspuss


favoritsäsongen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0