solen skiner

hallihallå.
mitt förra blogginlägg slutade inte bra och fattade tilllslut hur segt det var att läsa så vi raderade det.
jag mår jävligt bra och önskar nog mest att jag hade mer tid :) jag har det i för sig. Men vill ha mer (a) alltid mer!
gårdagen jobbade man i skogen med morfar och kusin, nytt sommarjobb, och sen på kvällen åkte jag och kusin hem till honom. (ingen pallade med oss)
Vi ringde Emil och Robin och så stack vi ut och badade på skeppsviken :) mys som fan.
Tyvärr var det väldigt kallt i luften men vattnet var riktigt varm :)
sen spelade vi lite fotboll. tack för dagen pojkar :)<3
idag blev det också jobb i skogen och även övningskörning igen, gjort ett par gånger nu. Fast idag gjorde jag det själv :) iih, det gick kanon!
och nu har vi varit på middag ute i skogen hos morfars flickvän :) myspys.
berättar inget som händer framöver, eftersom jag inte vet själv :)
hoppas ni har det lika bra som jag har det!

tack för att du finns kusin. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0