tack för att ni finns

hejsan, tänkte som sagt att världen går under i går. Men nu känns det faktist bra, för jag slipper snart detta! :)
och allting blev mycket bättre när jag går ut med ellan och johanna :)
så det blev att vi stack till ett mysigt ställe i skogen med robin :) med god mat såklart.
tack för dagen <3 alltid skönt att bara slippa tänka på det som ska hända.
sen åkte vi hem till ellan och va där en stund och kollade tv och bara chillade :)
och nu har jag precis tränat i 3 tmmar med bästa picce!
det var riktigt skönt att träna och såklart skönt att prata med dig picce :) du är riktigt härlig! <3
nu ska jag droga ner mig i tomas ledin musik och även kolla på film :)
ha det!
puss


Kommentarer
Postat av: ellan

Allt är bäst när jag är med :D

Gillade det där, fast min bränna värkte :(

2009-07-03 @ 23:49:52
URL: http://peelllaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0