tjejkväll <3

Hejhej, sitter och bloggar hos milla nu :) kollar på videor ( heter det förresten så? ;) hahhaa.)
dagen blev jättebra, åkte till milla vid halv 7 och där var milla, carro, sara och elin :) bästa <3
sen så lagade vi mat, blev tacos :) mums! och sen marängsvich, jävlar vilket namn att uttala ska jag säga! ingen av oss kan uttala det rätt, ordbok kanske? haha.
sara och jag fick damp när jag berättade om min nya that´s 70s show säsong. så vi snackade i typ 10 min om bara avsnitt ifrån hela that´s 70s show :D älskar det <3
sen kollade vi på never back down. Verkligen en film jag rekomenderar. Sjukt snygga killar och tro mig det blev hett omkring hela rummet där vi vatt :D
snart ska man sova, men först film :)
godnatt, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0