uddevalla dag ett

underbart väder här? nej inte direkt :) har regnat konstant sen i går när vi åkt förbi göteborg.
men det gör inte mig någonting faktist för det är bara skönt att vara här.'
kusin frågade precis om jag skulle med ut, men sen tänkte jag. " I detta vädret med tygskor? FORGET IT"
jag berättar hellre hur gårdagen gick, resan till uddevalla, som alla vill veta (a)
startade vid 10 tiden mot mitt kära uddevalla :) ( jag sov halvvägs)
vid 12 blev det kö och jag drog fram lilla tvn och tro fan att under hela kön som vi stod i, hann jag se 6 avsnitt av that´s 70s show. :o och det är ungefär 3 timmar? härligt tycker jag, nej inte ;)
men kom tillslut fram till gekås, ullared, och shoppade där :)
blev mycket snygga kläder och lite smått och gott.
och sen kom ännu en kö på E6an, och aldrig mer fyfan.
kom till uddevalla vid 6 tiden och då åkte vi fort som fan och köpte pizza med släktingarna!
satt och pratade en stund och sen begav hälften av oss ner till mc festivalen en bit bort :)
gick och la mig vid 11 kanske. Dryg resa var det ju.
och ikväll blir det mysa med mostrarna och kusin :)
film och godis, det gillas på en regnig lördag kväll.
men nu skiner solen :D yes, nu går jag ut en stund istället :)
 måste komma ihåg:
- boka biljetter till elfsborg - djurgården den 26 juli och måste ringa trafikskolan :) dags att övningköra förfan!
ha det bäst, bloggar när jag har tid!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0