uddevalla dag två

God morgon.
en skön morgon också med att kusin väcker mig vid 10 tiden och jag försöker sova lite till. Men funkar såklart inte så har precis ätit frukost och solen skiner och det blir nog ut och jobba i skogen idag :) eller så plockar man jordgubbar ;)
gårdagen då ja. Jag har sätt twilight för första gången. Är helt förvånad själv, jag lovade mig själv att aldrig se den.
Men eftersom syster hade sätt den så blev det de så att vi tittade på den :)
Jag tyckte handlingen var riktigt bra. Men ville byta ut Bella, hon var för tråkig och alldaglig liksom. Hon misstänkte ju direkt att han var vampyr istället för att först snacka med honom och vara lite glad? var hon glad någon gång under filmes gång? nej precis!
sen hade jag önskat fler slagsmål. Det är ju trots allt en thriller. Och kusin instämmer precis i det jag sa ;)
om jag ska se tvåan? nja, då får man hoppas den är bättre än ettan annars blir jag besviken.

nu började det regna fan med liskom! men ut ska jag. så vi hörs <3
pusspuss, nu sover jag hos morfar istället för er som undrar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0