uddevalla i två veckor

hejhej :)
nu har man varit i uddevalla i två veckor ungefär.
börjar tröttna? nej inte direkt.
förra inlägget kom en ny text jag satt och skrev i går. Hoppas den blev bra, behöver kritik eftersom jag börjar tviva på att skriva och kanske välja annan linje. Hjälp tack?
imen men,  går åkte man till göteborg :)
riktigt härligt var det! Kusin, jag och H kollade på ifk mot trelleborg.
första gången man var på nya arenan, som jag hatar namnet på.
gamla nya ullevi ! japp, duktigt göteborg. Kunde till och med en hund kommit på ;)
nej nu ska jag inte mobba dem. Elfsborg vann i går ju :)
2-1 emot djurgården. Först bajrami och sen lucic :D fyfan vad härligt!
idag har det bara blivit städning och pratat någon timme med milla i telefon.
nu känner jag för att titta på that´s 70s show eller för att helt enkelt sova. Inget annat att göra så.
kusinerna är här som vanlig och de ska snart åka hem. Då blir tv:n ledig :D
ska boka biljetter först, hoppas kusin hjälper mig :)
på söndaf blir det underbara borås. som jag längtar tillbaka <3
ha det bäst i sommarvärmen, not!
hajdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0