musik :) <3

pling plong, kan man också säga i början av en mening :D
nej men jag glömde skriva ett blogg inlägg innan. Jag blev fast i kusins tjat ;)
vi drog ut och sprng en runda och kom hem och då hade dem bakat till oss :)
muma, och sen stod maten klar. Så jag slängde mig in i en dusch och sen åt man :)
nu sitter jag och funderar på att boka biljtetter till nästa söndag - Elfsborg vs Djurgården på borås arena kl 18.00, härligt!
nej nu blir det musik :)
 

We're only watching the stars
Heaven's gotta wait another year, hold on to your visions tonight
We're only watching a dream
Oh, paradise will wait another year, hold on to your visions tonight
(en annan låt av honom, för er som inte fattar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0