dagen efter :)

Hejhej,
nu sitter jag med Milla i min säng och har precis varit duktig och laddat upp bilder :)
Midsommar blev perfekt, synd bara att kusinen inte hängde med :/
men tackar ändå folket för de timmarna vi spenderade tillsammans;
Milla, Tåbe, Simon, Carro, Sara, Robin, Viktor, Joel :) - tackar <3
I går/natt var man hemma hos Carro och hade filmkväll där :)
lev även pizza på köpet, mums för det! Men väldigt onyttigt.
Får ta en lång runda med Johanna i morgon, sen åker jag till tåbe och är med han hela dagen :)
Veckan; ska jag börja med mitt sunda program :)
100 sitaps om dagen, powerwork minst 2 gånger i veckan ( helst morgon)
en runda med johanna om dagen, för det är alltid bra för lilla magen.
sen måste jag uppdatera gymkortet, känns som det har legat i min plånbok i evegheter.
sen är det frukt och sommarträning :)
har mycket planerat i veckan så får se när bloggen får tid.
Tackar för mig, shola hopp shula hej.
puss och godnatt :) // Malin

 
Jag och Tåbe på Midsommar :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0