dance feber

Tjena fan.

gårdagen blev bra, först va man med johanna och robin och bade med dem här i poolen :)
sen stack dem hem och jag fixade till mig och tog moppen till johanna där jag träffa tåbe och johanna
vi körde till madde där det blev pizza med de närmaste gänget :) även riktigt kul att träffa elin igen :)
helt ny person för fan, det gillas :) nu saknas bara sara, <3
sen gick vi ner till helgedalskolan och myste där.
kvällen sov johanna  hos mig oh tåbe följde även med oh såg på film med oss :)
så det blev en bra kväll med en rolig film :)
johanna stack precis hem och nu kollar jag på america´s best dance crew marathon :) ooh det gillas som fan!
ska även lägga ut en text jag skrev i går.

senare blir det träning men först ligga i solen och skriva :)
i kväll ut och äta med bästa mami <3
pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0