härlig dag

halli hallå.

vaknade vid 10 av att Johanna ringde mig och frågade om jag skulle hänga med till malmö med henne och gustav, hade inget annat för mig ju så jag hängde på. Gick till Johanna och sen tog vi tåget med Gustav och Wille.
Väl framme i Malmö så gick vi till staplen och där for killarna bort för att skejta ;)
Så Johanna och jag tog en sallad på Grafitti :) mycket mums ska jag säga!
Sen kom Viktor och tog oss en runda genom Malmö :)
Riktigt mysigt och synd jag inte tog med kameran, satte oss vid vattnet och tog oss en glass :)
Sen gick vi hem till Viktors pappa och åt där och sen tog Johanna och jag tåget hem.
Nu sitter jag här och känner faktist att livet leker med en :)
det är inte ofta jag kännt såhär, måste skriva av mig lite !
puss  // Malino

Bild från Midsommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0