sad day men det slutar alltid med ett leénde

dagen blev inte som tänkt, satt  telefon med gustav ett bra tag hela förmiddagen
och sen kom johanna och vi stack till tivoliparken och sen stan
sen blev det mc donken och sen hem till ellan en stund.
kom hem och blev "middag" med mamma. Med andra ord: pizza fran filles.
i morgon blir det nog heldag hos mig med de närmaste :)
alltså första årets poolparty :) det är najs det!
nu sitter jag med mamma i sängen och kollar på into the blue
och vill riktigt mycket se ps i love you. Vem fan har min film? jag saknar den som fan!
nej nu börjar filmen ifrån puasen igen, sen ska jag nana kudden framför hemlighetshuset!  
godnatt och hoppas på en solig och bra dag i morgon.
pöss.

Tänk dig för innan du säger något! underbar låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0