torsdag

hejhej, idag blev det jobb i malmö igen. Härligt att sitta inne när solen lyser som starkast.
Men det är skönt att få ihop lite pengar och bli ledig nästa vecka för att åka och shoppa.
i kväll blir det som en vanlig torsdag; åka ner till fotbollsplanen och kolla på fotboll
och så blir det korv i halvlek. Det är så det ska vara vet ni!
i morgon är det midsommar och det ska firas med de närmaste vännerna.
får hoppas man kan sno tv:n lite på eftermiddagen för att kolla på fotbollen :)
man får väl hoppas att sverige tar ännu en seger mot italien. Det lär ju bli lte bättre motstånd i morgon.
vi får hoppas på det bästa och ett fint väder!
och hoppas även konsum har öppet så jag kan köpa jordgubbar till i morgon, helt glömt bort det!
nej nu måste jag byta om för jag har inte bytit om sen jobbet i dag, ja tiden går fort när man har roligt.
tack för mig!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0