bagdad? nej väskpappa :D

something tuch me deep inside, the day the music die. So bye bye miss american pie :)

Musik gör en glad ibland :D eller ganska ofta måste jag säga. Lyssnar på låten ovan(ursäkta stavningen)
förbereder mig för kvällen som ska tillbringas hos fiskpinnen i köpinge :) <3
har packat klart och satt på lite smink och nu är man färdig :) redo att gå!
tänkte bara dra lite snabbt vad som hänt idag.
som vanligt är fredagar underbara när man slutar halv 12 :) matte och svenska stod på schemat och det blev ganska bra lektioner ändå. Felix Kryger bredvid mig, ja det säger nog allt mina vänner. Killen har inte alla (katter) hemma :P
efter skolan gick jag ocg ghia runt på stan och träffa massor roligt och gammal folk :)
så det blev en bra dag som sagt. :)
ha en bra fredag och helg mina vänner <3

dagens:
malinw: ååhh malin kommer du ihåg det som felix sa?
malinr: det med ankan?
malinw: ja, jenny berättade det på matten
malinr: juste, hahaha!
malinw på riktigt bredskånska: var det den vita som blev påkörd?
malinr på ännu värre skånska: ja jag kände ju honom :P
viktor: jasså, nu har vi några skåningar här. Jag borde ta betalt för att lyssna på er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0