barcelona mot real madrid 90 minuters fotboll

och självklart ska man sitta framför tvn och kolla på el clázico :)
vem gör inte det liksom? för alla fotbollsfanatiker är detta en av de viktigaste matcherna!
som kvällsposten skrev:
" detta är inte zlatans ögonblick, detta är matchens ögonblick. Att man får se 90 minuters fotboll är ögonblick!"
även för en som inte gillar fotboll, kan de 90 minutrarna förändra ert liv :) fotboll i världsklass!

dagens:
fiskpinne: ska du hänga med bio?
malin: allvar?
fiskpinne: jag vill så gärna göra något idag ju
malin: men vet du vad det är för dag i dag?
fiskpinne: det är söndag? det går faktiskt bio?
malin: fotbollssöndag?
fiskpinne: men du kan väl missa den en söndag?
malin: detta är inte en dag, detta är den dagen :D
fiskpinne: som vad då?
malin: EL CLÁZICO??
fiskpinne: okej?? juste, då ringer jag dig i morgon för du kommer helt vara inne i tvn  :)

Vissa vänner fattar helt enkelt när det är fotboll på tv, jag blir som beroende!
och fiskpinnen förstår mig direkt <3

krönika kommer senare .. håller på med arbete till skolan just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0