bbb- som i busss

sitter i datorsalen och har mediaproduktion, som man brukar göra en torsdag eftermiddag :)
mitt knä mår bra och därför mår även jag bra :)
vet inte riktigt vad som händer i kväll. Tänker vila knät eftersom jag vill kunna röra på det i morgon när han ska se hur det ser ut. riktigt nervöst är det. Som att vänta på ett besked man inte vill vara med om.
men jag hoppas på ett bra besked och sen på kvällen ska det firas hos johanna :)
tåbe kommer kanske också och färgar mitt hår om han blir frisk såklart. Krya på dig vännen <3
hoppas på en bra fredag den trettonde - jag vill jag vill jag vill.

dagen roligaste:
malinw: tänk att ha en budha i bussen
malinr: bb-budah buss
malinw: bwb- budha wodha buss
malinr: bobby kan han heta, bobby budha wodha buss
malinw: bobby bodybilder budha buss
malinr: jävla många b det finns i världen

1 dag kvar - detta är det största som hänt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0