din mamma .. ja du fattar vah

Nu är jag äntligen klar med bloggen, den får se ut såhär framöver, och även svenska inlämningen till på fredag.
Jag skulle gjort matten, men varje gång jag sätter mig vid böckerna blir jag deprimerad! Jag hoppar alltid över det och gör något annat.Men det förtjänar jag idag, matteomprov och det gick bajs och kom inte hem förrän klockan fem. Vad fan? det hade redan blivit mörkt då. Nej ibland tycker jag illa om hösten. Men bara då.
I morgon ska börja med mitt schema inför styrketräningen vi ska på idrotten, riktigt kul!
Jag måste börja klaga att vi ska mer idrott, 50 minuter? va fan är det för idrottslektion? nej det får ändras.
men nu ska jag sticka in i duschen och sen ta två knäckebröd och gå och sova som fan, måste åka bussen redan vid kvart över sju i morgon för magnetrönken. Shit, nu är det verkligen sant också. Fått hem papper och allt som ska skrivas i. Jag börjar bli lite smårädd för beslutet. 10 dagar kvar, ja detta får väl bära eller brista.
dagen i sig har varit riktigt rolig faktiskt :) och jag är så jävla trött på din mamma skämt :P tack vare Ghia och Ad och vem har inte glömt detta skämt:
viktor: din mamma är så stor att när hon faller ifrån stockholmsgatan 20 så faller hon till stockholmsgatan 30.
malin w: HAHAHA
malino: amen, hur fan går det till?
viktor: hon är tjock
malino: men det är inte kul
malin w: vaah?
malino: det blir ju roligare om man säger: din mamma är så tjock att när hon faller ifrån stockholm så hamnar hon i göteborg?
malin och viktor: HAHAHAHA
malino: då kan ni börja kalla någon tjock om han faller ifrån stockholm till göteborg :)
Nej tacka vetja din mamma skämt - din mamma är antekningar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0