en mic i huvudet och scen it

helgen har varit riktigt bra :) jag som skulle göra ingenting - gjorde alldeles för mycket :P
i går städade jag hela huset och sen gick jag en riktigt lång runda runt skepparslöv.
sedan blev det möta upp mami på konsum. köpte lite inför kvällen
johanna kom och jag duscha och fixa till mig och sen bar det av till bussen
träffa andersson och sandra vid rese och vi pratade med dem en stund innan vi hitta
tåbe och ghia och som allting slutade det hemma hos mig med hemmagjord pizza.
jag, ghia, johanna och tåbe såg film som var sjukt bra att jag sitter och kollar på den nu :)
sen blev det xbox och det slutade med att jag och ghia spelade själva hela bandit rock :P
trummor-två gitarrer och mic - vi kan starta eget band för fan!
härlig helg blev det som sagt
nu ska jag duscha och sedan ta en macka
blev bjuden på middagen av papi i dag - hela familjen på rosegarden :) tack papi <3
träning med småungarna och syste ysters gäng också.

nu är jag färdig! bara plugg som åtestår ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0