farsdag

är det idag och pappas släkt har åkt hem för en timme sen och jag snodde åt mig datan :)
jag stack i för sig ifrån dem när bror stack hem (till norge alltså) saknar han redan!
kte med syster till träningen och fotade .
nu är det fotboll på högnivå. Djurgården - Assyriska / 2-2 (slutresultat) och det är ungefär 4 minuter kvar.
gårdagen blev först lite snopen och det tog hårt på mig. Men kvällen blev faktiskt bra ändå för man är med närmaste vännerna :)
nu ska jag kolla klart på fotbollen och sen blir det top model och sen ska jag sova! sjukt trött.
tränade mina småungar i morse också :) gick toppen som fan! bästa första träningen vi haft.

ps, e - jag vet att det är jobbigt just nu men kämpa på. Allting kommer ordna sig. Ni är starka . <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0