fredagen den trettonde - ja det var precis var det var

och nu finns det inga ord kvar att säga.
igår var nog värsta dagen i mitt liv. Men jag kom hem ifrån hässleholm med johanna och mamma <3
och tacka som fan till dem, utan er hade jag inte klarat detta!
vi kom hem och sen kom tåbe och robin och sen stack vi hem till johanna.
senare kom wille och gustav och det slutade som vanligt.
nu mår jag väl sådär, lite på grund av gårdagen och för att jag är sjukt trött.

jag kan inte säga att jag har det jobbigt
men en sak är jävligt klart
jag lever i ett helvete
jag ville vakna, men nu vet jag att jag inte vågar
jag våga inte ens vara i en dröm
detta är fan i mig inte sant
detta kommer förändra hela mitt liv
ni ser mig inte igen som förr
detta är mitt slut .

Johanna Flodqvist, finns fan ingen bättre vän än dig. Du gör mig överväldigad <3


Kommentarer
Postat av: beatrice

randis, finns här för dig, looooveu! <3

2009-11-14 @ 22:27:56
URL: http://beatriiceniilsson.blogg.se/
Postat av: R.Andersson

den natten var bäst fan va roligt vi hade saknar dej malin min babe<3<3<3<3<3<3

2009-11-21 @ 12:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0